Knutan

I dag har jag stått på Antikmässan och krängt lite DN-prenumerationer. Och det gick faktiskt väldans bra! Knut Knutsson var självklart där och jag kirrade hans autograf till mormor. Om hon nu tycker han är bra, annars sparar jag den till mig själv. För jag tycker han är bäst!
"Titta, självsmidda spikar! Visst blir man upphetsad?" sa han i torsdagens program.
Klockrent.

Imorgon kommer jag stå utanför Vildmarksmässan. Vet inte vad som kommer bli roligast. Men tydligen var det inte så bra drag utanför vildmarken i dag. Så en söndag lär det bli ännu sämre på. Men får göra det bästa av sitationen helt enkelt.

Förgyller min ensamma kväll med en repris från förra helgen: påskmust och ostbågar. Medans Älsklingen är på gratiskryssning och äter gratis a lá Carte.


Kom förbi imorgon och hälsa vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0