Ledig tycker jag

Jag tänker nästan ta hel-ledigt den här veckan. Fast det är väl bara i dag och imorgon som jag är ledig, för sen är det påsk och då får man vara ledig. Åh, det ska bli så skönt att komma hem igen! Nu var det över en månad sen jag var hemma sist. Saknar min katt.. Ska gosa och gosa hela dagarna. Och sen ta en allergitablett.

Varför måste dom stänga schulmans blogg? Tråkigt..

Ikväll åker Älsklingen på kryssning igen. Men nu är det den sista. Så ännu en natt får jag spendera ensam. Men det är okej. Jag ska i alla fall och köpa ett påskägg till honom senare, som han kan få imorgon innan vi skiljs åt igen. Jag åker till Eskilstuna och han till Öland.




Vaknade halv 8 och var pigg. Men så somnade jag ju också klockan kvart över 9 igår. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0