Mätto

Min mage är full med mackisar, köttbullar, påskmust och ostbågar. Urk... Sitter mest och väntar på att få lägga mig och sova. Kollar lite på tv. AFV börjar om en halvtimme drygt och efter det visas Världarnas krig. Den filmen är ju ganska bra så tror jag kollar/somna till den. Väckarklockan kommer ringa kvart i 8 imorgon. Om den nu funkar.. Är alltid rädd att den inte ska ringa. Buy why? Den har alltid ringt. (hehe)

Kristin frågade mig igår om jag ville träffas och dricka nån öl imorgon. Och halvlullig som jag var igår bestämde vi oss för att ses på Carmen. Men får se om jag nu kommer orka göra nåt efter jobbet. Somnade ju i stort sätt nästan på en gång när jag kom hem förra lördagen. Men jag kanske vant mig till imorgon. Det vore kul att träffas i alla fall.

Vilka ska tillbaka till Grönan i sommar då?

Kommentarer
Postat av: Milla

NOT ME! Jag ar nog inte valkommen haha. Miss!

2008-03-07 @ 23:33:02
URL: http://kull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0