Morrn, morrn

"Morrn, morrn". Så säger alla gubbarna på pappas jobb god morgon till varandra. Man blir som man umgås?

Jag har tusen ton med skolarbete att göra i dag. Men som sagt: kniven mot strupen är den bästa moroten. Intervjuer ska göras och text ska skrivas. Texten går poopsnabbt att skriva ner. Men däremot lär jag få sitta ett tag med rubriken och ingressen. Läraren säger ju att "man gärna får vara lite komisk" när man sätter rubriken. Härligt..

För första gången på kanske tre veckor fick Älsklingen sovmorgon så vi kunde vakna och gosa i sängen. Sen så jobbar jag nu i helgen och då hinner vi inte det. Sen börjar skolveckan igen.. Fast inte för mig alltså. Jag måste bara lämna in mitt råmanus till läraren på måndag, sen tar jag lite ledig under veckan. Kanske..



En bautadisk står på diskbänken. (rys)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0