Öl på Carmen

Fick med mig två kill-arbetskamrater till Carmen efter jobbet. Kristin kom efter ett tag. Drack tre öl, snackade och hade väldigt trevligt. Kristin som var ledig imorgon ville dra vidare efteråt och ville att jag skulle följa med. Hon hade snackat ihop sig med några killar vid bordet bredvid och dom skulle alla till nåt ställe vid Slussen där någon polare och några fler band skulle spela. Jag var sugen på att följa med vidare tills vi kom utomhus. Så jag ångrade mig och åkte hem istället. Kom hem innan tio och har setat (Eskilstunamål) och käkat upp mina ostbågar som fanns kvar och druckit påskmust. Tror både jag och min kropp är gladare imorgon efter det.. Inge bakis eller trött.
Ska lägga mig i sängen strax och kolla klart på en film och sen sova.

Böhöver inte vara på jobbet förens klockan tio imorgon. Skönt..

Fan va kul att inte Androla (Carola och Andreas) gick vidare i andra chansen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0