Påskafton

Gårkvällens 3x30 årsfest var nice. Gratis öl och vin hela kvällen. Farligt, farligt.. Var lite bakis i dag. Och trött. Men helt okej. Nu mår jag bra. Speciellt efter pappas mat: fläskfilé med kulpotatis och beasås. Smaskens för en bakismage! Nu ska jag sikta in mig på chipsen också.

Imorgon kommer vi att fira påsken ordentligt. I dag jobbade mamma och Erika så vi tar firandet imorgon istället. Mormor, moster, mosters sambo, kusin, kusin barn, kusin och kusins kompis kommer hit och vi ska äta massor med mat! Och godis hoppas jag.
Fick en eyeliner i mitt påskägg (tillsammans med godis såklart). :)




Saknar min Älskling. Men snart kommer det bara vara vi två och en stor säng. Och Seinfeld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0