Snurrigt

Aftonbladet är allt roliga. För ett tag sen (veckor, månader, år?) så var det en pedofil med i svängarna som dom rapporterade om. Dom hade förvridit hans huvud så man inte skulle se vem det var. Så i dag står han inför rätta. Och Aftonbladet kallar honom för Virvelpedofilen.
Hmm.


Handledarträffen var bra. Nu fick jag mig en riktig spark på min lata rumpa så nu är det stenhårt jobb som gäller i veckan. Jag hade visst missat att kontakta typ alla vitkiga personer och myndigheter inom mitt ämne. Så nu är det telefonintervjuer dagarna framöver som gäller. Jobbigt.
Funderar på att gå och hupnotisera bort min telefonfobi. Kostnad?


Jag tröstade mig med en stor mjölkchoklad i alla fall. Men har bara ätit fyra bitar. Den räckte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0