Utvilad.. typ

Jag la mig i sängen klockan nio igår. Zappade mellan AFV och Melodifestivalen (som återigen var bajs). Efter dom programmen var slut började Om en pojke på trean. Tror jag tittade 20 minuter, sen slocknade jag. Vaknade igen efter tolv då tvn var på. Stängde av, somnade snabbt om och sussade resten av natten. Dock med ångest över att väckarklockan inte skulle fungera.. Så vaknade kanske var tredje timme och tittade på klockan för att se att den inte var mer än när jag skulle upp. Men vaknade tidigare än väntat, ganska pigg så jag gick upp innan klockan hann ringa. 
Nu ska jag hoppa in i duschen. Sticker hemifrån om en timme. Alldeles lagom!

Kom förbi och skaffa dig en prenumeration vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0