Vin och tutte?

Nu sägs det att man kan dricka ett glas vin när man ammar. Jag kommer inte göra det. Jag kommer sakna vinet men det känns inte direkt schysst mot bebben om man har lite alkohol i blodet. Alkoholfritt vin kanske jag kan dricka. Har aldrig smakat, är det gott?

Allt är klart. Nu ska jag smaska i mig en blodapelsin och kolla på den nya reprisen av Top model. Jag tycker det programmet är asbra =)


Jag har ingen fantasi. Det blir köttfärssås ikväll igen (käkade det för en vecka sen). Men den är väl god, eller hur brudar?

Kommentarer
Postat av: Soffiproppi

Du är ju mästare på köttfärsås älsk! =D

2008-03-11 @ 17:33:57
Postat av: Jenny

är du gravid eller spekulerar du bara?:)

2008-03-11 @ 19:32:40
URL: http://dojdan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0