Yes

Har redan skrivit 3300 tecken av kanske 5000. Har inget maxantal, men ungefär så mycket hade jag tänkt. Hela artikelserien ska vara på 25 000-30 000 tecken och då ska jag ha ett stort reportage och ett personporträtt också. Och kanske en nyhetsartikel. Men det känns bättre nu, inte lika stressigt.

Veckoplanering:
måndag: skriva artikeln, ha det bra med Älsklingen (som börjat ny kurs och fick komma hem tidigt i dag)
tisdag: skriva artikel och komma på frågor till bonden
onsdag: besöka ekologisk gård utanför Stockholm kl 10:00. städa, Perkupork kommer på eftermiddagen ungefär och kanske Sofia, på kvällen till SysteroBror där vi ska skratta och dricka öl
torsdag: sova ut, Marie kommer hit kanske lite shopping för Etuna-brudarna, Mando diao på kvällen! Med öl såklart
fredag: sova ut mera, Sofia kanske stanna kvar lite grann men Erika och Marie åker hem, plus att jag måste mejla läraren alla texter jag skrivit sålångt och disposionering för det som inte är klart då
lördag: jobb mellan 09:45 och 18 på Allt för sjön-mässan
söndag: samma som lördagen
måndag: handledarmöte med läraren

Nu är det "ha det bra med Älsklingen"-dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0