Baktid och framtid

För 5 år sedan...
Hade jag snart var tillsammans med Älsklingen i ett halvår. Skulle gå ut första året på gymnasiet

För 3 år sedan...
Tog jag studenten. Åkte till Hultan för första gången. Hade livet framför mig och kom in...

För 1 år sedan...
... på journalistutbildningen jag ville komma in på. För ett år sen hade jag ett år kvar.

För 3 månader sedan...
Sökte jag jobb som en galning. Jobbade samtidigt med c-projektet (vilket helvete). Men fick och har tre jobb nu, samtidigt. Fast inte alla lika mycket :) C-projektet är snart kompletterat och klar. Hoppas jag

Igår...
Käkade jag god lunch med mina favoriter.

Imorgon...
Jobbar jag mitt första pass som fastpoolare på HM. Förra gången var ju bara utbildning. Men nu är det på riktigt.

Om ett år...
Har jag ingen aning om vad jag gör! Går ut skolan i juni, jobbar på Grönan på augusti. Hoppas på en framtid inom reklam med HM, men får se.. Kanske ska satsa på att bli "fast" i EN butik först =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0