Bästa artikeln

Här kommer en artikel som jag älskar.

Puddingen var täckt av mögel

Men jag får dock några frågor och funderingar när jag läser den:
1. Var det familjen som skickade in sig själva till tidningen och klagade?
2. Fotot är privat, varför ta ett foto från början? Kolla in hur alla ser ledset ner i puddingen. Förutom mamman, hon ler
3. Förlåt, men käka vanligpudding på sin 19-årsdag känns sådär va?
4. -Det kändes hemskt otrevligt och tråkigt att se när jag ville njuta, det var jätteäckligt, säger Christina efter att hon satt skeden ner i puddingen. Vart är skedmärket på bilden? Hmmm...
5. Mamman åkte tillbaka till affären för att få en förklaring. Orka! Där skulle hon få 4 nya puddingar, men enligt henne var det en klen tröst. Jag tyckte det var en väl bra tröst.. Pudding som pudding. Ville hon ha en tusing eller?
6. Tillsist: en stor eloge till skribenten Mikael Hellmyrs som fick ihop så där många tecken av en struntsak.


-Det här skulle ju bli en speciell dag när Niko fyllde år. Vanilj var hans favorit.

Kommentarer
Postat av: Emmie

FYFAN va kul! det skulle bli en speciell dag... hahaha. stackars familj, sparat sista slantarna till vaniljpudding!

2008-05-11 @ 12:31:24
URL: http://eatdirt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0