Bra idé eller inte?

Jag vill inte skryta (eller jo) men i dag kom Dagens Teknik ut. Själv så hade jag en stor bild på framsidan tagen av moi plus en helsida med bilder och artikel, by me. I en tidning med 50 000 ex. Not bad.

Älsklingen jobbar ikväll. Igen. Surprise. Snarare sur-t-pris. Eh, väldigt dåligt skämt blev det..

Är det en bra eller dålig idé att bara äta macka till kvällsmat bara för att man inte orkar diska det som används?
Bra: magen krymper till beach 2008. För en gång skulle vill jag vara smal och smäck på stranden. Va ett tag sen..
Dåligt: känner mig ganska trött och grinig i näringsbrist. Men samtidigt så sitter jag ju bara hela dagarna. Hur mycket energi behöver jag egentligen? Typ inget. Bara hjärnan som behöver fungera. Knappt det eftersom allt går på automatik just nu..

Timo på Raw på fredag. Ska bli askul. Fick dessutom lönebesked från både Academic work och HM i dag. Fina kosingar.


Dags för kvällens näring: ostfralla. Alltså en ljus fralla gott folk. Med vatten. Kanske choklad till efterrätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0