Crowd i mitt hus

Tips for the future. Personalchefer är svåra att få tag i. Just so you know.. En brutta har jag ringt flera gånger om dagen sen i tisdags. Inget svar, ever. Men i dag fick jag tag i mina tre som jag behövde. Bra! Halsen släppte när jag började prata lite. Nu börjar den ömma lite igen, men det är nog bara förslitningsskador.

Magen är najs. Hade förväntat mig uppror efter bönsoppan, i kombination med mensvärk. Men känner ingenting. Första gången jag åt bönor också. En del var alldeles för stora och läskiga så dom skippade jag.
Såg en typ monolog om Barbro Alving - Bang som hon också kallas. En av de kändaste kvinnliga journalisterna vi har i Sverige. Var helt okej faktiskt. Blev bjuden av praktikplatsen också. Snällt va?

Vad har hänt mer....?
Var in på Monki för att leta efter en skjorta som Erika ville ha. Som hon hittade i Linköping, men inte köpte så nu får jag göra det. Erika brukar ofta strunta i att köpa och sen ångra sig. Senast var väl en klänning i London som en kompis fick åka och handla i efterhand (men hon bodde ju där som tur är). hehe..
Skjortan fanns inte här än. Iaf inte i den färgen, ifall ni undrade.

Imorgon ska jag stå på KTH tills jag fått ihop 15 enkäter om vad studenterna ska göra i sommar. Har tre hittills.. Kommer nog ta ett tag.

Åker kanske hem till Tuna i helgen. Syster har jag fyllt år och då måste jag inkassera tårta. Även om bullar, kakor eller tårtor är nåt för mig. Har verkligen börjat ogilla. Är jag knäpp?

Har ju två soffor i min lägenhet just nu. En röd och en grön. Fint va?
Så vi kommer kanske flytta runt och trixa lite här senare. Om vi orkar.. Men den nya soffan är superbra! Snygg, skön och stor!


Gewdish.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0