Fy fan va vi är bra!

Minst fyra timmar har vi städat och röjt i dag. Att börja va inte kul. Såg knappt att man hade gjort nåt, den första timmen. Slängde papper, glas, pantade burkar. (105 burkar hade vi, hehe). Rensade alla garderober vilket ledde till två stora svarta sopsäckar med kläder som vi kommer ge bort/slänga. Och ändå har jag mycket kvar. Var hårt i mitt rensade. Hoppas jag inte kommer sakna något..
Den gröna soffan står på höjd i hallen. Ska ringa Myrorna på måndag så får dom komma och hämta den. Kostar nada och vi behöver inte bekymra oss. Fast dom kan ju säga att dom inte vill ha den också. Men den är ju fin så varför skulle dom? Alla mattor och fotöljen med fotpall ska också bort. Myrorna får ta, annars slänger vi nog. Helt omöjligt att få sålt. Ingen idé att försöka..

Älskingen har redan somnar. Jag var inte så trött så sitter här. Men kommer gå till sängs strax iaf.



Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0