Hur fredagen va

Igår va jättekul. Hade en väldigt bra utgång. Förfesten var jättekul. Timo spelade på Raw. Var alldeles lagom lullig. Och knappt bakis i dag! Perfa.. Var massor med folk ute. Mina fötter är fulla med blåmärken, aj..
Kebaben var suverän.

I dag följde jag med mamma och pappa till Ikea. Hade bestämt att jag skulle köpa max så mycket som fick plats i en papperskasse. Jag kom ut med en sak. Fattar inte varför jag inte hittade nåt.. Bara köksredskap liksom. Boring.

Har förberett poängpapper till kvällens schlager. Snart ska snackset inhandlas. Chips och godis och sånt. Myspys hela kvällen.



Träffade killen som är Älsklingens kopia igår. Dom var faktiskt inte såå lika...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0