Jahadu

image98

Cool bild eller vad?

Hatar det här vädret. Varm och kallt om vart annat. Vette fan vad jag ska ha på mig. Hade världens otur i morse. Kilade upp till t-banan (en för tidigt) för jag hann inte äta frukost hemma och tänka hinna köpa en macka som jag kunde äta på jobbet istället. Men när jag kommer ner i hissen så märker jag - att busskortet är hemma!! Älsklingen lånade det igår kväll när han skulle till (nya) jobbet. Faan! Då var det bara att åka upp i hissen igen, gå hem och sen gå tillbaka till tunnelbanan. Vilket ledde till att jag blev trött, svettig och utan frukost.
Jag slängde i mig lunchen sen...

Älsklingen ska jobba ikväll med. Den här kvällen tänker jag tillbringa med lite popcorn och Project runway (säsong 4).

Käkade lunch med Peppe btw. Vi planerade examensfesten. Det är ju för fan vara två veckor kvar på torsdag! Helt, helt galet.. Det ska bli så jeeevla skönt.
Bjöd in mina favvisar också. Perk och Soff. Eller het babe och läcker blondin.



The place to be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0