men ÅH

Klantfan..! Fast inte jag den här gången. Blir så jävla trött. Nu har vi tagit tag i den här jäkla examensfesten. Pain in the ass har det vart hittills. Ingen annan vill fixa den så jag och Peppe tar på oss ansvaret. För ALLT. Sen när vi väl bestämmer saker då ska minsann alla lägga sig i och dona.
Sen säger vi att max antalet gäster som varje person får bjuda in är 4. Eftersom lokalen får ha ett max antal personer såklart. Sen är det är brulla i klassen som bjuder in 20 pers!  5 har tackat nej redan men 15 har fortfarande inte svarat.
Samtidigt finns det fler i klassen som också vill bjuda in fler vänner men som jag sagt nej till eftersom det är jag som ansvarar för lokalen. WHY? Det är ju jag som kommer få städa hela skiten också..
Så nu var jag tvungen att säga till den här tjejen iaf. Och det är jättetråkigt att behöva göra. Känns som mitt fel att hennes kompisar inte får plats. Och jag vet att det är jobbigt att behöva välja vilka man vill ska komma, men vad ska vi göra liksom. Lokalen är ju inte större än vad den är och ingen annan har ju nån jävla lokal..


Fuck this

Kommentarer
Postat av: soff

Då får de vara glada att de får en examensfest överhuvudtaget.. Helt rätt kuss, helt rätt!

2008-05-21 @ 21:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0