Min kropp

Så här mår min kropp just nu:
Jag kan knappt prata. Vilket gör det jävligt jobbigt eftersom jag ska till jobbet och göra telefonintervjuer. Kommer inte gå så bra. Chefen kommer säkert tro att jag fejkar för att inte ringa..
Näsan är täppt som vanligt.
Igår år jag indisk mat till middag. Min mage strejkar ganska rejält i dag. Och så ska jag och äta mexikans bönsoppa till lunch. Ironi?

Vettefan hur det kommer gå med halsen alltså. Man hör knappt vad jag säger alltså.. Faan!

Var på SysteroBror igår. Säsongsavslutning. Thomas Järvheden och David Batra va dom enda som uppträdde. En del nytt och en del gammalt körde dom. Superkul ändå!



- Hej chefen, jag har dragit ut på dom här intervjuerna hela veckan och nu har jag blivit hes så jag kan inte ens ringa...

Kommentarer
Postat av: Emmie

hur gick de ? :D

2008-05-15 @ 18:27:57
URL: http://eatdirt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0