Mysig dag

Den här dagen har gett mig minst två blåsor och avskalad häl-hud.

Jag och Älsklingen vaknade 20 i elva. Körde en snabb-röjning och käkade frukost. Tog oss ut i skolen för en promenad. Hade ett par nya sandaler från HM på mig. Never used.. Vi gick till skogen för en promenad. Kommer på att vi faktiskt kan gå till Universitet och kolla in Naturhistoriska och Cosmonova - kanske nån bra film att se. Traskade på i solen, ashärligt. Köpte plåster på Prisextra, thank god! Använde några på en gång.

Kom fram helt slut, hungriga och törstiga. Gick ingen bra film men vi gick och kollade på utställningarna iaf. Hade nog roligast på Den sinnrika människan, där man kan prova olika saker. Jag var sämst på den stora reaktionsförmågespelet.

Sen gick vi hem igen. Älsklingen har inget SL-kort och ville inte betala för en resa hem. Det var inte mina fötter glada för =) Köpte glass och begav oss hemåt. Hittade faktiskt en snabbare väg, vilket var tur. Handlade hem lite mat från Prisextra, kom hem däckade i soffan typ. Kollade igenom fötterna, som inte var vackra.. Ajsing-bajsing.

Tänkte bara spendera kvällen med att läsa nu. Slappa och ta det lugnt.
Jobbade stenhårt på HM igår, men det blir najsinga pengar.

Imorgon börjar fjärde praktikveckan, av sju. Snart är hälften gjort! :D



Igårkväll tog jag och Älsklingen med oss filt, vin och kex till Gärdet. Sen satt vi där tills solen gick ner och hade supermysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0