Nu är det vår

1: a maj har kommit. Nu är det väl sommar snart. Har vart ganska uselt väder i dag, men nu har det klarnat och solen lyser. Hoppas på fint väder imorgon så jag kan sola!

Valborgsfirandet blev väldigt nice. Var hemma hos Jocke och Janet tillsammans med Älsklingen och en vän till dom. Köpte och käkade tacos, på quorn. Speciellt smak faktiskt. Tror inte jag lämnar kött iaf.. Förfestade till 12 typ, sen gick vi ut. Jag, Älsklingen och Jocke. Raw blev stället. Kön till Harrys var sjukt lång. Nästan som till Systemet i Stockholm ibland. Dansade lite.
Skulle ta taxi hem. Typ tomt överallt. Alla åkte tydligen taxi när vi skulle hem. Vi fick en till slut. Väl hemma hade nån snott vår brevlåda. Som vanligt på valborg är det några jävla idioter som alltid passerar på vår gata och har sönder saker. Jag och Älsklingen hittade iaf brevlådan vid busshållplatsen en bit bort. Tur de..

På lördag kommer mina babes från Stockholm. Grillning och fest vankas. Dm jag va med igår tror jag också kommer. Trevlans!


Jag blir alltid rastlös i Eskilstuna. Undrar varför....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0