Typiskt

Jag är hemma och är sjuk. Är svullen i halsen, täppt och tung i huvudet.. Jävla barnbasiller på Naturhistoriska som smittat mig! Jag visste att man inte borde fingrat på dom där knapparna...
Hursomhelst är jag hemma. Får ingen uppgift att göra heller eftersom "jag ska satsa på att bli frisk". Låter nice. Har hittills bara legat i sängen och läst min nya bok Atlantis. Mycket spännande måste jag säga.

Nu ska jag steka på nån hamburgare och kolla på tv tror jag.



Imorgon fyller min systeryster 17 år!

Kommentarer
Postat av: Emmie

jag är också jätte tung i huvudet och mosig, halsen är svullen och näsan lite täppt.
Jävla pissigt.
mitt jobb är ju svårt att gå till om man mår halvdant...

2008-05-12 @ 17:57:53
URL: http://eatdirt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0