Äckeltuna

Nu är jag i min hemstad, hemhus och hemrum. Fast nu är det ett kontor/gästrum. Och det är inte direkt äckligt här i tuna heller men jag kom inte på nån annan rubrik.
Landade med tåget klockan fyra igår. Åkte direkt till mormor och käkade mumsig middag. Som alltid. Kom hem och spelade sen kort med familjen. Minus Erika som ju fortfarande är i Australien. Vi ringde och pratade med henne i morse. Det var första gången på en månad som jag pratade med henne. Men kommer inte ihåg vad vi sa.. Tror hon mest frågade mig saker.

I dag ska jag umgås med min andra syster. Älsklingen åkte till sin pappas familj men pallar inte alltid dom där tre barnen dom har. Alldeles för mycket liv och bus för mig :)
Så jag och Lisa ska ner på stan. Hon ska få en make up på Make up store och jag ska försöka hitta en frisör under den tiden. Lite impulsklippning sådär på söndagen. Ska skiten bort eller sparas?
Jag är fortfarande kluven..

Mimmi-katt är fortfarande världens sötaste..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0