Knäpp tidningsutdelare

För två veckor sen var det ett fyllepucko som stoppade ner en pappersmugg med cola i vårt brevinkast. Missade precis mina stövlar. Thank you very much. Så förra lördagen i min egna dimma tejpade jag för brevinkastet så att ingen skulle få ner något där. Sen glömde jag att ta bort tejpen på söndagen så att Älsklingens tidning kunde komma in. Runt fyra vaknade jag på måndag morgon och hör hur tidningsutdelaren pressar och pressar men får inte ner tidningen. Tejpen knarrar och prasslar och till sist ger han upp.
När jag sen går ut så har han lagt tidningen utanför dörren.
Tog bort tejpen den kvällen.
Nu försöker utdelaren inte ens att lägga i tidningen, som skulle gå utmärkt, utan han slänger bara tidningen utanför dörren.
Är det av ren slöhet han inte orkar prova igen, eller straffar han oss för att jag tejpade igen luckan?

Kommentarer
Postat av: Emmie

Han gör nog lite både och!

Många vill inte ha sin tidning i brevlådan så han kanske trodde ni var såna. De väcks av den så dom sätter upp lappar. Men du borde sätta upp en lapp tvärtom:

"Vi vill gärna ha vår morgontidning I brevinkastet" haha :D

2008-11-22 @ 10:56:42
URL: http://eatdirt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0