Megasuck

Ångest. Fetångest.
Klockan är inte ens fem. Jag sitter i soffan med datorn i knät. Uselt på tv.. Vad ska jag göra ikväll? Bara sitta så här? Troligen..
Messilimessade Daniella och frågade om hon ville komma hit och kolla på Mamma Mia. För den har hon inte sett. Men hon har inte svarat.. Det brukar ta ett tag för henne att svara så jag borde väl frågat igår redan. Älsklingen jobbar. Till nio. Och samma imorgon.
Hoppas hon kommer hit.
Annars får jag dåligt samvete för att jag inte gör något nyttigt. Kan i och för sig planera morgondagen. Vad jag ska göra då. Erika ska ringa mig från Australien. Det var tre veckor sen vi snackade. Eller fyra.. minns inte.

Nu ska jag ringa mamma. Det var år och dar sen vi snackade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0