Suck på mig

Älsklingen hade två polare över på förfest ikväll. Nyss. Dom stack nyss till studentpuben. Jag tänkte följa med. Hade till och med ytterkläderna på mig. Sen började jag tänka på mig schema imorgon. Börjar 8:45. Det är inte nice att komma hem full och somna typ runt ett kvällen innan man ska börja jobba så tidigt. Så jag var vuxen nog att ta av mig kläderna, pussa Älsklingen hejdå och sätta på mig mina (nyinköpta) mysbyxor igen.
Så nu sitter jag här i soffan.
Smålullig av öl och jäger.
Fan va kul det vore att plugga. Studentvänner och pubar hela veckorna. På HM är det bara tidiga mornar och sena kvällar. Tror faktiskt jag låser imorgon. Har verkligen haft en skitschema den här veckan. Skit, skit, skit. Det är vare är.
Skål på det.

Kommentarer
Postat av: Emmie

Haha nää, det stämmer inte.

Men man har en egen bubbelpoolis :)där kan du & jag bada! :D

2008-11-27 @ 21:22:34
URL: http://eatdirt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0