Bowlingloser

Mamma och pappa tvättade fönster och satte upp gardiner.. Vi besökte Ikea och kom ut några hundringar fattigare. Men inredning rikare. Bil hem till tuna-staden. Såg en brinnande bil på väg in i älskade Hällby. Käkade Hällby-pizza och tog med syrrorna och bowlade efter maten. Kom tvåa och sist. Illa :)

Imorgon ska jag fixa nytt bankkort. Osmidigt att ens bank är i Eskilstuna så får passa på när jag är här. Sen ska jag på massage med mamma. Aromamassage och ögonbrynsplockning för mig. Mamma ska köra fotvård. Sen äter vi lunch. Kvällen kommer tillbringas med alkohol (som vanligt här i staden).
Lördag: hejdå-middag för Erika som sticker i Australien på söndag :'(
Min lilla bebisyster..




Nu ska jag äta Ikea-chips och kolla Idol. Alla killar är ju sämst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0