Dag

Långsam dag. Låste på jobbet. Var klar fyra minuter över sju. Rekord! Sålde en kursbok för 100 pix. Handlade en väska på Åhlens så var så underbart snygg och rolig. Me love.

Det är lövhalka i min backe. Inte bra med stövlar från Din sko med plastsula. Glider värre än om jag hade klivit på en snigel.

Köpte pannkakor för att äta till efterrätt i dag. Orkade inte så nu ligger dom i kylen tills på måndag då jag kommer till jobbet igen. Dåligt samvete över att vara ledig. Många borta dom här dagarna.. Men men. Jag ska njuta av att bli ompysslad av mammi och pappi imorgon och massagen på fredag. Love!




Är det fejk att köpa hem clementiner och lägga i en skål på bordet för att föräldrarna ska bli impade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0