Kväller

Satt och kollade igenom en del taggade bilder på mig. En del hideous! Smart idé ploppade upp: av-tagga. Brukar inte va så kinky med flumbilder på mig. Har kanske och göra med att jag känner mig som ett jag-vette-fan just nu. Blek, röd runt ögonen, håret totally platt mot skallen (jävla tunna hår) och mun-andning. Så jävla osexigt.

"Tvingade" Älsklingen att handla på Apoteket innan han började jobbet. Lite förkylningssaker och sånt. Men även tamponger och bindor. Han tycker det var väldigt pinsamt. Typ som man själv tyckte precis i början. Why liksom? Som om kassörskan skulle tro att dom var till honom...

Mega-oturs-sak: jag vann biljetter till en förhandsvisning av Låt den rätte komma in. På onsdag. Klockan 18! Men jag själv jobbar till kvart över sju den dagen.. Älsklingen vann också biljetter! Snacka om otur i min tur va? Så han fick mina och ska ta med några klasskompisar. En kille och två tjejer. Do I smell double-date?


Avslutar dagen med en kul H&M-miss
Kan det vara Josse som gjort?

Kommentarer
Postat av: Emmie

Åhnej! fan va trist! ja boken är bra, snart klar tror jag, har lyssnat i 4 timmar iaf. :)

2008-10-21 @ 17:06:50
URL: http://eatdirt.blogg.se/
Postat av: Josse

VAFAN ALLA HAR VUNNIT!! JAG DÖÖÖR!! OCH JAG LÅSER OCKSÅ!!!!



JAG GRINAR!



OCH VÄGRAR SLÄPPA CAPS:

2008-10-21 @ 23:03:54
URL: http://jossex.blogspot.com
Postat av: Josse

Självfallet var det jag! Vem annars? Hahaha!



(nä jag ska inte ta åt mig all credd här nu)

2008-10-21 @ 23:04:44
URL: http://jossex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0