Otursvecka

Den här veckan har vart skit från och med måndagen tills nu. Och säkert fram till söndag 23:59.
Blev sjuk så jag kan inte jobba. Franz Ferdinand-biljetterna är slutsålda. Dom som finns kvar är sittplatser i nån biosalong en våning ovanför med eget ljudsystem. Wtf is that?
Jag vann iofs biljetter till den enda film som jag sett fram emot nu i höst. Men blev sjuk så Älsklingen gav bort dom. Men han själv ska såklart gå. Hade jag inte vart sjuk hade jag ändå jobbat och låst i dag. Fast nu skulle jgag kunna gå för ikväll tänker jag vara frisk. Imorgon ska jag jobba igen så då hade jag lika gärna kunna gått.
Tre skithändelser på tre dagar.
Så brukar jag inte ha det..



Älsklingen ska ändå gå med mig på filmen i helgen iaf. Han får fan se den två gånger nu. Och ha dåligt samvete för att han lämnar mig hemma ikväll.. Och dubbeldejtar med klasskompisarna.
Illa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0