Överanalyserat

Det finns en slösittar sida jag brukar besöka. gust.st. För jag är en sån sucker för konstiga saker. Men så läste jag en så bajsnödig och överanalyserad filmrecension av filmen Cloverfield. Den filmen är ju klockren! En av dom bästa filmerna från 2008.
Sen snackar brullan om nya 9/11-attacker och att filmen ska "representera" det.. You lost me there. Roligast är ändå att i en bildtext står att skådespelarna tittar uppåt mycket i filmen bara för att planen den 11 september kom därifrån. Så den kan inte handla om att monstret var väldigt långt? Om jag blev jagad skulle jag inte titta på knäna nedåt utan mot munnen. Tänderna.

Men men. Tråkigast är att sidan inte har kommentarsfält. Lite fegt :)



Enough om det. Ska knapra mer halstabletter nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0