Sömnsnackare

Älsklingen och hans kompis hade en spelning i Nyköping i går kväll. (myspace.com/denmekaniskaflickan) Efterband åt Kristian Anttila på nån klubb/bar/event. Sen ringde han mig efter spelningen (tror jag). Kommer ihåg att jag svarar men sen minns jag inte mer förutom det här pip-pip-pip i luren när den andra personen lägger på. Vet inte vad vi snackade om. Fick ett sms imorse: du sov nog mer än vad du var vaken när vi pratade inatt.
Eh, ja.
Me spelningen hade gått bra. Iofs hade dom flesta dragit när Anttila var klar men annars hade det vart bra :) Så nu är han i Stockholm igen, på väg hem.

Jag gick upp tidigt. Hade till och med till och med ställt klockan. Städade lägenheten och slängde skräp. Nu ringde mamma precis och dom var vid station. Dags att sätta på kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0