Spöktimme

Klockan är tre minuter över spöktimme. Jag borde sova. Men kom på en sån jävla usel idé att lägga upp "en bild per mapp" på facebook. Snacka om tidsödande. Började ju dessutom kolla igenom alla bilderna. Valde och vrakade för att välja den bilden som representerar mappen bäst. Fast barnvänligt på många ställen. Som om nån bryr sig. Orkade inte ens tagga. Så himla lame av mig... Ska de göras ska de göras ordentligt!

Träffade Daniella efter jobbet. Hade planerat bio med popcorn men det fick blir kinamat och en öl för filmen var slutsåld. Sen kollade jag på Sex and the city (igen). Och nu ska jag sova.
Imorgon bär det av till Eskilstuna (igen). Jävla repris mitt liv är.
Etuna - Stockholm  - Etuna - Stockholm. Jobb, äta, sova, jobb, äta, sova..
Stop me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0