Spontankonsert

Älsklingen hade skickat sms när jag slutade jobbet. Bad snällt att jag skulle följa med på konsert i Södra teatern. Emil Jensen va det som spelade. Hade ingen aning om vem det var men riktigt bra va det iaf..

Varför verkar alla tro att kosmetikkassan är en snabbkassa?
Stressar ner för rulltrappan, spanar mot kassan för att kolla in kön. Springer faktiskt om dom ser att nån är på väg till kön. Allt för att komma före. Hög med kläder. Duns i en hög som jag långsamt, noggrannt sorterar. "Vad är klockan? Jag har lite bråttom". Jaha, men bra att du valde att storhandla månades kläder just nu då.
Pucko.

Lyckades få Chefen att asflabba när hon hade kunder i kassan dessutom. Ett sånt där skratt som smittade av sig på mig så man inte kan sluta. Fnittrar så fort man ser på varandra och det blir bara roligare och roligare..





Läsa.
Sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0