Jäkla naturskyddsföreningen

Hultsfred 2008. Johanna rumlar runt i sökandet efter en toalett strax utanför en "bar". Råkar stöta på en nykter jävla värvare från naturskyddsföreningen som absolut tycker jag ska gå med. "Kostar bara 50 spänn genom ett sms och så får du den här fågeln på köpet" säger han och visar en ful jävla pipande grej. Ska tydligen låta autentiskt. Schysst som fan tänker jag och skickar iväg sms:et. Vävaren ler nöjt. Ännu en full brud som jag lyckats lura, tänkte han nog.
1. Vem fan värvar fullisar på Hultsfred?
2. Det är jävligt smart iaf...
Du kommer få dina medlemspapper på posten om några veckor sa han. Vänta. När var Hultsfred? Justja, juni. Typ ett halvår sen om tre månader.

Borde jag mejla och fråga vad som hänt? Tappade dessutom bort fågeln den kvällen. Tillsammans med mina partybrillor. Har nån sett?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0