Kristallen, what?

Är inte Kristallen som en enda stor direktsänd firmafest?
Tv-folket, där alla känner alla, glider omkring i Globen. Pimplar lite champagne innan sändning. Äter smaskiga snittar. Sitter i en stor lokal och hyllar varandra, ger varandra pris och slickar stjärt. Vi, det vanliga folket (som inte kommit dit än, höhö) får rösta på, ja vad är det, två kategorier?
Vilka betydelsefulla personer består juryn av som alla tackar så glatt? Dom borde få lite mer uppmärksamhet. Eller varför inte: vem är årets bästa jurymedlem?

Årets dramaserie. Tacktal. Snacka om tråkig. Längtar efter komediseriernas tacktal..



Det är inte lätt att skaka köttbullestekpannan med skadad handled. Nu får jag köttbullar som är svarta på ena sidan. Och frusna på andra.

Kommentarer
Postat av: Soff

Älsk! Hoppas att allt är bra med dig!! Jag läste igår eller i förrgår att franzarna ska spela på debaser i stockholm i november, har jag för mig, om du inte hört det =) Vi får ses snart brutt! Massa pussar och kärlek <3

2008-09-10 @ 12:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0