Oversize

Det bästa med oversizemodet är att man kan använda sin pojkväns kläder. Då är det ju väldigt bra att man har en smal pojkvän med snygga kläder också.


Drog med mig mannen till Rice efter jobbet. Kvällsbuffé med sushi och cola. Smaskens! Sen fick jag ett megashoppingbehov. Klockan var tjugo i åtta. Vart går man då? Det var väldigt nära at vi åkte till Kista. Fast bangade på väg till centralen. Tog en snabb tur in på Åhlens istället. Kom dit 2 minuter innan stängning. Kom ut tomhänta. Åkte hem och diskade istället. Imorgon ska jag shoppa dock. Mellan jobbets slut 20 i fyra och sex då tåget till Eskilstuna går. Vill ha allt möjligt!


Skrev ju om snortanten häromdan. Dagen efter kom en annan tant. Under hela köpet hade hon munnen halvöppen. Andades genom den. Sen smekte hon insidan av den nedre tandraden med tungan. Fram och tillbaka. Som en rosa fuktig snigel och masserade löständerna. Jag var som hypnotiserad av denna äckliga parningsdans som skedde inne i hennes mun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0