Ibland...

... i duschen på morgonen brukar jag fantisera ihop dagens outfit. Bara för att spara tid. Jag snoozar gärna en kvart. Om den outfiten sen inte passar så blir det illa. Fula kläder valda i panik som jag måste jobba i hela dagen. I dag var en sån dag. Jag hade tänkt ut att ha ett par svarta jeans med hög midja, en vit t-shirt nedstsoppad och en kavaj över med upprullade ärmar. Skitsnyggt i tanken eller hur? Men inte på mig.
Så det blev svarta jeansen i alla fall och en svart polotröja.
Älsklingen tycker jag såg ut som en mörkhårig Anna Ternheim. Och hon ser rätt tråkig ut. Dom få gånger jag faktiskt sett henne. Och lyckades inte med frillan heller. Provade ett nytt shampoo och balsam som heter Silk and Straight. Och det blev silkigt i alla fall.
Mitt redan lena hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0