Vinterland

Snön har rent ut sagt vällt ner från himlen hela dagen. Typ en halvmeter redan! Nästan. Var ute och gick en bit i dag. Snön förstörde min frilla. Skulle fika med några från Älsklingens släkt. Hade mousse i håret innan jag gick hem (tantigt, I know). Men i snön förvandlades mousset till stela testar i håret. Det var inte snyggt.

Vår soffa är så skön så jag somnar där hela tiden. Och det är en pina att behöva gå upp och typ ta bort sminket och sånt. Jag vill bara sova vidare.. Sova, sova. Men nu är jag pigg igen. Så nu är det lungan.

I veckan jobbar jag alla dagarna, för jag är ledig på lördag! Woho! Amazing! Är det sant? Yes, det är det. Jag är ledig på lördag, söndag och måndag. Lyx-pyx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0