Bra jobbat oss!

Älsklingen sa:
- Jag har ett förslag som du får säga nej till.
- Jaha, svarade jag.
- Ska vi städa ikväll och vakna imorgon och slippa göra det?
- Ja.
Sagt och gjort. Nån timme senare sitter jag här, färdigstädad. Älsklingen är på väg till Ica för att köpa frukostbröd och batterier. Ena dosan till Xboxet var slut. Och vi ska spela Gears of wars nu.


Känner mig lite halvdan i magen. Kan bero på att jag ätit skaldjur till kvällsmat, som jag misstänkt att jag är känslig mot. Men det kan ju lika gärna vara vinterkräksjukan, nån annan magsjuka eller bara min mage. Som är som den är ibland. Har misstänkt båda laktos- och glutenintolerans. Men har inte kollat upp.
Typiskt mig.
Jag vet inte ens hur jag ska gå till väga. Orka ta reda på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0