Effektiv

Jag åkte ner på stan. Dock en halvtimme senare än planerat. Hade ju inte tänkt skriva om Frankehistorien, men var tvungen. Älsklingen var allt för klockren.
Lämnade tillbaka ett par skor på HM. Fyndade tre toppar och trosor på rean. Ta två betala för en. Plus rabatt. Plus pengar från återlämnade skor = 1 krona. Hade typ inga slapp t-shirts eller linnen som man kan ha på dagen, till poolen eller stranden. Men nu har jag det. Och en ny oversize att ha på jobbet i dag. Lovely.
Köpte ett par neonrosa ballerina på Wedins för 34:50 kronor. Halva reapriset. Nu lär ingen tappa bort mig i mörkret i alla fall.
Fyndade inget på Apoteket men fick hem det jag letade efter.

Nu ska jag städa. Men inte diska. Det får Älsklingen göra ikväll. Jag hatar det mest av allt i hela världen. Nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0