Får jag?

Om jag har tur/otur så behöver jag inte jobba förens på torsdag. Har inga tider inplanerade med eftersom det har vart rätt mycket sjukt på jobbet dom senaste dagarna är risken/chansen stor att chefen ringer och väcker mig vid åtta imorgon. Jag vill inte jobba, men borde. Behöver pengarna.
Jag har ju faktiskt inte haft någon semester sen förra jullovet från skolan. Har pluggat och jobbar i ett streck sen dess. Eller jo, fick en veckas ledig mellan Grönans slut och H&M:s början. That's it. Ändå har jag inte mycket pengar. Konstigt.


Snart kommer Älsklingen hem. Han var på fest igår och sov över. Brullan bodde utanför Tullinge och det är fan way of. Han köper med sig pizza hem. Not bad, not bad..
Skulle vilja gå på bio ikväll. Får se om min man är sugen. Troligen inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0