Jullov från bloggen

Det har vart dåligt med uppdatering här den senaste tiden. Sorry för det. Men på grund av dåliga händelser, jobb och resor till Eskilstuna valde jag att skippa bloggen. Kom nyss hem därifrån. Firade nyår med samma vänner som alltid. Var en riktigt bra nyår. Inte lika packad som förra året. (damn you tequila!)
Men jag ska strax till jobbet. Börjar inte förens fyra egentligen, men tydligen var det sjuk idag så chefen ringde och väckte mig imorse och frågade om jag kunde komma tidigare. Och det kunde jag. En timme. Tyvärr...







Kommentarer
Postat av: oSkAR

Att hålla nyårslöften är MIN grej, jag höll det hela vägen 2007 och tänkter fortsätta på samma:)

Ingen Pizza eller pommes för mig...

Vad har du satt för något?



2009-01-02 @ 16:29:29
URL: http://schlageroskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0