Lår-kaka?

Jag är superklumpig. Jag har inte vart det tidigare utan jag tror det beror på att man vuxit i kroppen men att knoppen inte hunnit med.
På jobbet slår jag i armarna, låren och händerna överallt. Har minst ett blåmärke varje dag. Dessutom får jag megalätt blåmärken så ibland vet jag inte ens vad jag gjort för att få dom.
Men det här vet jag vart det kommer ifrån...

Smackade rakt in i en strumpstört på jobbet. Hade jag vart ensam hade jag tokvrålat rakt ut, men känsliga Lidingötanter hade fan fått hjärtattack då. Så ont gjorde det..
Och nu har det gått 5 dagar. Märket är lika stort för det.

Kommentarer
Postat av: spiderchick

jälvar!!



du är nog mer klumpig =)

2009-01-03 @ 21:13:59
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0