Stressigt!

Jag måste nästan minutplanera mig tid för att hinna med allt som ska göras innan vi ska åka. Eftersom Älsklingens pass gick ut i december måste vi till Arlanda redan dagen innan för att skaffa ett provisoriskt pass till honom. Så typ runt 21:00 ska vi vara där. Om inte tidigare för att vara på den säkra sidan. Sen ska vi checka in först vi fem. Sova sova på hårt golv den natten?
Imorgon börjar jag tre men jag måste ner på stan och göra sista ärendena. Hänga på låsen precis som pensionärerna på Lidingö.

Men jag har redan strykt alla (mina) kläder som ska med. Som är rena. Dom som måste tvättas hinner jag inte stryka innan dom åker ner i resväskan. Har ju tvättid klockan 6 på lördag morgon, sen jobbar jag, sen är det typ dags att gå hemifrån. Nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0