Fan vad jag är bra

Kollade igenom mina bilder på facebook. Fan var jag är bra egentligen. Jag jar hunnit med massor på typ inga år alls. Tog studenten, började plugga på högskolan direkt, tog nästan examen (en korr kvar), började jobb på HM. Och på HM trivs jag jättebra. Jag vet att jag klagar en hel del, men vem gör inte det liksom?
Alla på Lidingö är underbara. Det är synd att jag inte kan stanna på heltidare längre. Krisen sätter sina spår även på rining-ön. men jag ska vara glad att jag kan stanna över huvudtaget.

Det jag egentligen ville säga var att det är lättare att nå min på twitter from now on. Så alla som jag känner: börja twittra och lägg till Johannsing/johannsing.
That's me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0