Nu finns det bara en sak att göra

Det är typ öststatväder ute. Varken sol eller snö. Jag har bestämt mig för att använda tygskor från och med nu. Hoppas dom inte läcker allt för mycket. Men sparar nog dom vita varianterna tills det är helt torrt på marken.
Så det enda jag kan göra nu är att se fram emot framtiden.
I helgen kommer Sofia (kusin) hit. Vi ska parta lite på fredagen och sen blir det lite andra trevligheter resten av helgen. Reunions och sånt.
Sen kommer min älskade syster Erika hem från Australien den 16 april. Klockan sex på morgonen. Jag hoppas jag är ledig för jag hade tänkt möta henne på Arlanda.
Sen ser jag fram emot påsken, OM jag är ledig den lördagen alternativt att vi har stängt den lördagen. Då blir det långledig! Och så påskmaten.. Mmm... Köpte första påskmusten igår. Kommer dricka ett glas snart. För den står på jobbet..


Suck. Tre dagar i rad: 9.45-19.15. SEGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0